Viktig information!

Resor till Danmark och om Coronavirus / COVID-19

Vi seglar enligt tidtabell.

Kontakta oss

På grund av omständigheter med coronavirus och stängd gräns till Danmark så har vi för tillfället hög belastning, och därför kan vårt svar dröja lite längre än vanligt.

Har du frågor angående din resa? Du hittar all information som är värd att veta på Reseinfo - Läs mer här! Hittar du inte svaret på din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst, som gärna hjälper dig både innan och efter att du bokat din resa.

Kundservice

E-post
Tel: 042-18 61 00
Vardagar: 08.00–15.00

AutoBizz

E-post
Tel: 042-18 61 20
Vardagar: 08.00–15.00

Restaurang

E-post
Tel: 042-18 61 30
Vardagar: 08.00–15.00

Buss

E-mail
Tel: 042-18 61 35
Vardagar: 08.00–15.00

Öppettider

Reception/Växel (Bredgatan 5)

Tel: 042-18 60 00
Helgfria vardagar: 08.00–15.00

Fordon/Check in (Bredgatan 5)

Öppet dygnet runt.

Personbiljetter (Knutpunkten)

Mån-ons: 11.30–19.00
Tors-lör: 09.30–19.00
Sön: 11.00–17.00

ShopXpress ombord

För tillfället har vi ändrade öppettider i shoppen ombord. 
ShopXpress på Aurora och Tycho Brahe har öppet mån-sön kl. 06-20.
ShopXpress på Hamlet är tillfälligt stängd.

Se vårt sortiment

FoodXpress ombord

För tillfället har vi ändrade öppettider i våra caféer ombord. 
FoodXpress och Ristretton har öppet på Aurora så länge hon seglar.
FoodXpress och Ristretton på Tycho Brahe och Hamlet är tillfälligt stängd.

Våra barer ombord

För tillfället är våra barer ombord stängda.

Se våra öppettider

Personuppgiftslagen ForSea Helsingborg AB lagrar dina uppgifter i enlighet med personuppgiftslagen. Vi sparar dina uppgifter för att kunna ge bättre och mer relevanta erbjudanden. Du kan när du vill skicka en begäran till oss om du vill att dina uppgifter raderas eller om du inte längre vill få e-post med erbjudanden. När du anmäler dig till våra nyhetsbrev samtycker du till att vi sparar dina uppgifter och använder dessa till skicka målinriktade erbjudanden till dig.