Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Öppettider

Vardagar: 08.00–16.30
Dag före helgdag: 08.00–12.00
Helgdagar stängt

Vanliga frågor

Varför fungerar inte min Brobizz?

Det kan bero på att du inte har uppdaterat dina kreditkortsuppgifter på ”Mitt Konto” hos Brobizz om du har fått ett nytt kreditkort. Det kan också bero på att det finns en obetald faktura.

Logga in på ”Mitt Konto” på www.brobizz.com, skicka ett mail till kundeservice@brobizz.com eller ring Brobizz kundservice på 08-40000340 i Sverige eller 70207049 i Danmark.

Varför har jag inte fått någon bokningsbekräftelse?

Du får din bokningsbekräftelse via mail, men ibland hamnar den i skräpposten. Om du inte hittar bokningsbekräftelsen i skräpposten är du välkommen att kontakta oss på kundservice@forseaferries.com eller 042-18 61 00.

Kan jag boka kombibiljett Helsingborg-Puttgarden och Helsingborg-Rostock med öppen returresa?

För överfarten Helsingborg-Helsingör behövs ingen tidsbokning men vid bokning av kombibiljett ska dag och tid väljas för överfarten via Rödby-Puttgarden och Gedser-Rostock.

AutoBizz

Här får du svar på frågor om AutoBizz och avtal via Helsingborg-Helsingör.

bizz@forseaferries.com
042-18 61 20

Restaurangbokningen

Här kan du boka bord i restaurangen, boka konferens eller batterivisning. Det går även bra att boka Bridge och Jazztura när evenemangen pågår.

restaurangbokning@forseaferries.com
042-18 61 30

Boka bord här

Bussbokningen

Frågor och bokning av resor via Helsingborg-Helsingör samt kombibiljetter till Tyskland.

bussbokningen@forseaferries.com
042-18 61 35

Frakt

Kontakta oss för fraktavtal, priser och med frågor.

freight@forseaferries.com
+45 88 71 19 45
Færgevej 8, 3000 Helsingør, Danmark

Öppettider

Reception/Växel (Bredgatan 5)
042-18 60 00
Helgfria vardagar: 08.00–16.30
Dag före helgdag: 08.00–12.00
Helgdagar stängt

Fordon/Car check-in (Bredgatan 5)
Öppet dygnet runt.

Personbiljetter (Helsingborg C)
Mån-tors: 09.30–19.10
Fre-lör: 08.30–19.10
Sön: 10.00–18.10

Hitta till oss

Fordon/Car check-in (Bredgatan 5)

Personbiljetter (Helsingborg C)

oppettider

Öppettider ombord

ShopXpress (butik)

För tillfället har vi ändrade öppettider i shoppen ombord. 

ShopXpress på Aurora har öppet mån-lör kl. 06.00-21.40 och sön kl. 06.00-19.30.

ShopXpress på Hamlet har öppet alla dagar 06.00-21.30.

ShopXpress på Tycho Brahe har öppet sön-tor 06.00-21.30 och fre- lör 06.00-22.30. Just nu har Tycho Brahe oregelbunden seglats – se aktuell tidtabell för avgångar.

Se vårt sortiment

FoodXpress (café)

FoodXpress har öppet alla avgångar. 

Restaurang Waves

Vår restaurang Waves finner du ombord Aurora. För restaurangens öppettider se här.

Våra barer

För tillfället är våra barer ombord Hamlet och Tycho Brahe stängda, men resterade barer håller öppet. 

Waves Bar på Aurora är öppen alla dagar.
Måndag – lördag
 12.00-22.40
Söndag 12.00-19.40.

Besök våra barer

Solrosbandet

Alla funktionshinder kan inte ses. Vissa är osynliga. Solrosbandet visar oss att du kan behöva extra tid, tålamod eller hjälp. Fråga om solrosbandet i biljettfösäljningen eller ombord. 

Läs mer om vårt arbete med Solrosbandet och organisationen Hidden Disabilities - Sunflower Scheme här.

Dataskyddsförordningen (GDPR) ForSea Helsingborg AB lagrar dina uppgifter i enlighet med dataskyddsförordningen (GDPR). Vi sparar dina uppgifter för att kunna ge bättre och mer relevanta erbjudanden. Du kan när du vill skicka en begäran till oss om du vill att dina uppgifter raderas eller om du inte längre vill få e-post med erbjudanden. När du anmäler dig till våra nyhetsbrev samtycker du till att vi sparar dina uppgifter och använder dessa till att skicka målinriktade erbjudanden till dig. Läs mer på Integritetspolicy.