AutoBizz med serienummer från 46005 byts ut

Om du använder en AutoBizz där serienumret börjar med 46005, för att resa med ForSea Ferries, så är det dags att byta ut den mot en ny AutoBizz. Anledningen är att batteriet i en AutoBizz varar i 8-10 år, och de flesta enheter börjar nu närma sig den gränsen.

Sedan 1/11 2019 fungerar inte längre AutoBizz-enheter, där serienumret börjar på 46005.

Har du inte skickat in din AutoBizz för byte så kan du beställa en ny enhet här. När du har gjort det, så skickar du ett mail till kundservice@forseaferries.com, där du specificerar både ditt gamla och nya AutoBizz-nummer. Därefter flyttar vi årsavgiften till ditt nya avtal.

Har du ett lokalt avtal med flera AutoBizz-enheter från en annan nummerserie tex 6086, så går det bra att beställa en extra AutoBizz under "Mitt Konto" på BroBizz hemsida.

OBS! Om du har ytterligare avtal med andra aktörer, t ex Öresundsbron, så måste du registrera ditt nya AutoBizz-nummer hos dem på nytt. Annars kommer du inte att kunna ta del av andra aktörers specialpriser och erbjudanden.

Gamla AutoBizz-enheter ska skickas till:
BroBizz A/S
Vester Søgade 10
DK-1601 København V
Danmark

Har du inte kvar din AutoBizz?

Om du har fått mail om att byta in din AutoBizz, men inte längre har en enhet där serienumret börjar på 46005, så ber vi dig att maila kundeservice@brobizz.com. Ange serienumret och kundnummer, så stängs AutoBizz omgående.

Deposition

Om du inte har skickat in din gamla AutoBizz inom 60 dagar, så kommer du att debiteras en deposition på 200 kr.

Om du har frågor går det bra att maila ForSeas kundservice på bizz@forseaferries.com eller ringa på 042-18 60 00.